اطلاعیه زمان تحویل سؤالات اساتید و نکات مربوط به امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 98-1397
اساتید ارجمند لطفا از تاریخ 01/10/1397 لغایت15/10/1397جهت تحویل سوالات امتحانات پایان ترم به واحد دانش آموختگان(اتاق 65) جنب اتاق آموزش پردیس، مراجعه نمایید. از تحویل سوالات به سایر دوایر خودداری فرمایید.
نکته1: سوالات باید به صورت تایپ شده همراه با سربرگ امتحانی که قسمت های مربوطه تکمیل گردیده و فقط به صورت پرینت شده حضورا تحویل داده شود و از پذیرش سوالات در قالب فلش یا ایمیل و سوالات فاقد سربرگ امتحانی معذوریم.
نکته2: سربرگ امتحانات مطابق سنوات قبل در سایت پردیس شهید هاشمی نژاد موجود می باشد.
جلسه امتحان به عنوان ساعت موظف اساتید محسوب می شود. لذا حداقل 15 دقیقه قبل از برگزاری امتحان در اتاق مخزن (واقع در طبقه همکف ساختمان فجر، اتاق مدرسین) حضور داشته باشید.
پس از پایان جلسه امتحان، جهت دریافت اوراق امتحانی و امضاء صورتجلسه آزمون به اتاق مخزن(اتاق مدرسین)مراجعه فرمایید.
پس از اینکه ثبت موقت نمرات توسط اساتید در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی(10.9.29.92//:http) در موعد مقرر انجام شد و پاسخ به اعتراضات احتمالی دانشجویان صورت گرفت، اساتید گرامی، نمرات را تایید نهایی و قفل نموده و یک نسخه از لیست نمرات قفل شده را پس از چاپ و امضاء، تحویل واحد دانش آموختگان نمایند.
نمرات میان ترم و سایر فعالیتهای کلاسی(نمره تحقیق و پروژه و ...) قبل از ثبت نهایی و قفل نمرات لحاظ گردد، در غیر اینصورت امکان تغییر نمره وجود ندارد.
مدت زمان ثبت نمرات استاد در سامانه گلستان، تنها هفت روز پس از برگزاری آزمون هر درس می باشد و پس از آن، سامانه بسته خواهد شد.